2012. március 20., kedd

Kabinet( Nagyon Hétfő)

Alig aludtam valamit mert ugye vasárnap későn értem haza. Maximum 5 órát aludtam, emiatt eléggé nyűgös voltam. Nem sok kedvem volt suliba menni. Reggel a lyukba voltunk a két Brigivel meg Nikivel 7:45, aztán nagy nehezen megindultunk befele.:D Hétfőn kabinet volt. De mivel ismét nem volt alapanyag, így szakács kabineten munkatervet készítettünk. Kész  szenvedés volt az a 4 óra, bent ücsörögve, miközben kint sütött a napocska. Délbe átöltöztünk és mentünk pincér kabinetbe. 
 Meg kellett teríteni, majd elkezdtünk a PDA-n a rendelés felvételt. Úgy volt, hogy felelünk belőle, nekem ment is, de sokaknak még nem így gyakoroltunk tovább. Tök jó cucc ez a Pda szerintem.:) Gyakorlás után takarítottuk a fagyi gépeket, tányér melegítőket.... Aztán elméleteztünk 1 órán keresztül. A rendezvényszervezéssel kapcsolatos munkálatokat néztük át. Ami szerintem tök felesleges volt....Egy az hogy tanultuk...2: már egyszer elmondta... Mind1.:)  

Suli után Brigivel meg Flórával leültünk a körpadhoz és beszélgettünk. Nekik is 4 fele ment a buszuk. Legalább nem kellett egyedül várnom. A 3:45ös busszal jöttem haza. Buszon mellém űlt Szinti, akivel már ezeregy éve nem beszéltem, nagyon örültem neki. Olvassuk egymás blogját, de azért más személyesen beszélgetni. 
Itthon vacsoráztam, gépeztem, beszélgettem anyuval, Márkkal. Bepótoltam a sok sok lemaradást. Fúú de tegnap "Nagyon Hétfő" volt. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése