2012. május 8., kedd

Kabinet°

Apuval mentem reggel suliba...hurrááá..illetve mégsem olyan jó, mert már háromnegyed 7-kor bent kuksoltam az osztályba. 7 után kimentem a körpadhoz, megjött Brigi meg Móni, találkoztam Zolival meg Líviával is, mentek érettségizni. :) Jajj emlékszem tavaly ilyenkor én hogy be voltam rezelve. Szerintem, majd visszaolvasom, a bejegyzéseimet, amiket akkor írtam. Na mind, szurkolok nektek! ;) A napot szakács kabinettel kezdtük, a tétel szerint a mai feladatom a Kecskeméti barackkrémleves volt.:) Nyammm, nagyon finom és egyszerű étek. A főétel rácponty volt, amit én már egyszer csináltam, a desszert pedig túrós derelye. Jó kis menü.:)





 Szakács kabinet után jött a pincér kabinet. Már fél 12-kor ott voltunk, gondoltuk előre dolgozunk, így megterítettünk a menüsorra. Vártunk vártunk, addig akasztófáztunk, beszélgettünk, elhülyültük az időt..Vártunk egészen fél 2-ig...de a tanárbá nem jött, így a többiek megkérdezték, hogy akkor mi van, és végül elengedtek minket...a semmiért vártunk 3 órát majdnem...

Most megjött anyu munkából, megyek segítek neki, majd még jelentkezem lehet. :) Szép napot pajtik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése