2012. május 20., vasárnap

Kicsim 20. születésnapja

Kemény egy hétvége volt ez, mozgalmas, fárasztó, de örömteli.:) Pénteken volt Édesem 20 éves, még egyszer Boldog születésnapot neki! :) Suli után rögtön hozzájuk mentem, ő már otthon volt és Fébóval állították a sátrat. Én összepakoltam a szobájába, meg kitakarítottam...aztán lefürödtem, elkészültem, majd nekiálltam palacsintát sütni. Azt a palacsintát 2 és fél óra alatt sütöttem meg...addigra már megjöttek ez emberek. Jó sokan összegyűltünk. Kb olyan 25-en biztos voltunk. A palacsinta el is fogyott, volt még vaddisznó pörkölt is. Volt partizene, ivászat, póker, sikítva nevetés, tánc, trécselés, tekken. Röviden nagyon jó buli volt.:) Jöjjön pár kép...sajna nem mindenkiről sikerült képet csinálni..:/









Hajnali 5ig még fent voltunk, mert páran az első busszal mentek haza. Velük felvonultunk a szobába és tekkeneztünk. De jó volt bedőlni aludni....Csak kár hogy nem tudtam sokáig..:/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése