2012. május 2., szerda

Monday

Hétfőn 9ig sikerült csak aludni, mert iszonyat meleg volt. :/ Beugrott a nyár eléggé hirtelen. Pedig még lenne ideje...még szeretném élvezni a közepes időjárást. Finom kis húszon fokokkal. Kaptam ágyba reggelit.:) Love Kicsim! Délután megnéztük az Erő Krónikája című filmet. Nem rossz film, egyszer meg lehet nézni, de számomra kicsit unalmas.:/ Este pedig átjött Szabi, akit olyan jó volt látni, meg beszélgetni vele, mert mostanában nem láttuk...sokat dolgozik. Meg egyik barátja is jött, aki meg fogja venni  Kicsim airsoftját. Örültünk neki. Kirpóbáltam a shotgun-t. Durva cucc, de nagyon tetszik.:) Spontán jött az ötlet, hogy menjünk el Szabiékhoz. Így kocsival átmentünk, ott volt Vince. Ps-eztünk, beszélgettünk, és én sokat macskáztam.:) Nagyon aranyos cicus, az utcáról került hozzájuk, nagyon hálás és a Wc-ből iszik...fúj :D

Éjfélre Szabi hazahozott minket, kicsit még maradt, aztán mennie kellett. Jó kis este volt. Édes őrizte az álmom simogatta a hátam, én pedig szépen elaludtam rá. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése