2012. május 15., kedd

Munkagyakorlat

Ma voltam munkagyakorlaton, már egy ideje nem voltam, mert mindig pont aznapra esett a szünet, amikor lett volna. De tele energiával indultam a napnak. Jól éreztem magam, kellően el is fáradtam...ja meg mostanában folyton lesérülök..komolyan már edzenék minden nap de mindig történik valami.:/ Nemrég a lábam húzódott meg, aztán fájt az oldalam...ma pedig megemeltem egy nehéz lábost és beszúrt a derekam, nem bírtam lehajolni utána, azóta is kicsit fáj. Na de nem panaszkodom.:) Jól vagyok amúgy. Mikor hazajöttünk anyuval, batyinak kiderült, hogy be kell mennie Bajára, így gondoltam vele megyek, kocsikázunk kicsit. Benéztünk Édeshez is, aztán visszafele benéztünk Bélushoz. Dávodon beugrottunk a bosziba egy energiaitalra és most értem haza nemrég. Jó kis nap volt.:) Holnap nincs sulim, de délután megyek be Márkhoz, be kéne fejezni azokat a kick-boxos papírokat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése