2012. május 14., hétfő

so...Monday.

Nagyon nehezen keltem fel, még éreztem a rendezvény fáradalmait. anyut és aput is én keltettem. Apu ment dolgozni, így vele mentem be kocsival Bajára. Ennek az a hátulütője, hogy már fél 7kor bent vagyok....de no problem, bementem a suliba és aludtam a padomban kb. háromnegyed órát. Ilyen még soha nem volt, de olyan nagy csend volt, hogy simán elaludtam. Ma csak  pincér kabinet volt, de abból se sok, össze kellett pakolni a hétvégi rendezvény után, elmosogatni, stb. Aztán lementünk az étterembe, megbeszéltünk egy két dolgot, majd hazamehettünk.:) Így a 10:40-es busszal már száguldottam is haza, de rég volt már, hogy ilyen korán jöttem haza. Élveztem, hogy dúskálok a szabadidőben. Kicsit pakolgattam a szobámban, aztán képeket nézegettem, majd csináltam egy kis sült krumplit, hagyma karikát, meg rántott párizsit.Nyammm.:) Utána elmosogattam, meg takarítottam kicsit, hogy anyu kedvébe járjak.Lassan megyek és folytatom a rajzomat, amit elkezdtem.:) Ha kész lefényképezem és felteszem.;)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése