2012. június 12., kedd

30DPCH 11.-12.

11- Egy ékszer, amit egy nagyszülőtől kaptál. Én a dédimamámtól kaptam ezt az arany nyakláncot és medált. Mikor én megszülettem a nagyszülőkből csak a mamám(icamama) és a dédim (veramama) élt. Csak őket ismerhettem. A dédimet ismerhettem a letovább, itt lakott az utcánkban pár házzal lejjebb. Minden nap lementem hozzá, akár többször is. Rengeteget mesélt nekem a régi időkről, a háborúról, a szerelemről. Sokat dédelgetett, de sokszor meg is nevelt. Mindig megmondta a frankót. A nyakláncot anyu viseli, de én is nagyon szeretem.:)
12-Egy ékszer, amit mindenki dícsér, megszól, ha rajtam van. Itt szeretnék csalni egy picit, most először. Nekem nincs ilyen ékszerem, meg inkább bemutatnám ezt a nyakláncot, amit az egyik barátnőmtől Hermitől kaptam karácsonyra. Azért ilyen különleges számomra, mert saját kezűleg csinálta az egészet. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése