2012. június 5., kedd

30DPCH

Sziasztok! :) Tegnap voltam Márknál, mivel ugye elmaradt a gyakorlat. Végre egy kicsit tovább tudtam aludni.^^  Meghozta nekem a Tomb Raider játékot, tök boldog voltam, végre egy játék, ami nekem való. Még kicsi  voltam mikor ezzel játszottam. Ki is próbáltam, rá kattantam rendesen.:D Átjött Szabi is, tekkeneztünk és az utolsó buszig bent voltam. Találkoztunk egy sünivel a buszmegállóban, le is fényképeztem, majd felteszem.:) Csak most a suliból jelentkezem.
Már több bloggerina is elkezdte a photo challenge-et. Tök jóóó csomó mindent meglehet tudni a másik stílusáról, meg a blogot is színesebbé teszi.:) Én is elkezdem szerintem, mert már mondták a lányok, hogy kíváncsiak lennének rám is. :) Csak nemsokára kezdődik a nyári meló, így nem biztos, hogy lesz időm blogolni...:/ de majd még eldől..Azért majd megpróbálom.:) Nah de ennyi most, szép napot drágaságaim! :)

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Áh csak a kötelező nyári gyakorlat tudod...Egy kis pincérkedés egy kis szakácskodás...egy hónapban. Olvastam te Kehidára mész. :) Az élmény lesz biztos én is simán bevállalnám azt a helyet ahol voltál tavaly. :)

      Törlés
    2. Igen, már megérkeztünk :)
      Csak akkor élmény, ha van mit csinálni éppen...ha nincs, akkor elég uncsi tud lenni, mert azért a medencéket is meg lehet unni pár nap alatt... :D
      De nemsokára jön Robi is, illetve feltankolom magam könyvvel és akkor abszolút jó lesz :D

      Törlés