2012. június 17., vasárnap

Borús Péntek...

Pénteken suliban pakoltunk így utolsó nap...hulla fáradt voltam. Miután végeztem Flórával meg Timivel beszélgettem a körpadnál, aztán elmentem turiba és vettem magamnak egy rövid nadrágot. Épp hogy kilépek a boltból, anyu hív, hogy apu kórházban van...akkor pánikba estem. Már pár napja lázas volt. Aznap pedig lázgörcsöt kapott, azonnal bevitték a kórházba. Levitték a lázát, délután be is mentünk hozzá. Addigra már sokkal jobban volt. Más baja nem is volt, de a biztonság kedvéért azt mondták, hogy Hétfőig maradjon bent. Úgyhogy a Péntekem ilyen hangulatváltozós volt. Aki tartotta bennem a lelket az Édesem volt. Átmentem hozzá, csak ketten voltunk otthon, rendeltünk pizzát és néztük a tv-t meg pihentünk. Kemény nap volt a péntek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése