2012. június 26., kedd

Hétfő volt.

Hétfőn nem mentem dolgozni, mert volt egy két elintézni valóm Baján. Bementem szólni a konyhára hogy aznap nem megyek. Aztán néztem itthon az "Életem értelmei"-t, reggeliztem, beszélgettem anyuval, majd elkezdtem készülődni és bementem Bajára. Voltam minden fele, aztán vásároltam kicsit , végre magamra költhettem és nem turiban. 





Mikor kész voltam mindennel, vettem sört, mert Dennisnek születésnapja volt és átjött Márkhoz. Mikor odaértem Kicsimékhez, Dennis még nem volt ott, de Szabi igen. Aztán olyan 5 fele megjött a szülinapos is. Tvztünk, x-boxoztunk, lazultunk a teraszon, mert végre egy kicsit hűvösebb volt az idő..rendeltünk xxl pizzát. :) Aztán a folytatás számomra nem nagyon kellemes, mert annyira rosszul lettem a pizzától, hogy apu jött be értem kocsival..:( Tök szarul éreztem magam emiatt, hogy be kellett jönnie...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése