2012. június 10., vasárnap

Koch pincészet rendezvénye

Sziasztok pajtik! :) Pénteken dolgoztunk. Reggel 8kor indult a különjárat a diákoknak Borotára. 36 pincér ment a járattal. jó sokan voltunk, de kellettünk is annyian. A koch pincészet borkóstoló rendezvénye volt. Reggel kikapta mindenki a feladatát. Mi vendéglős csajok egy italpult mögött voltunk egész nap és italoztattuk a vendégeket. Ott volt Kovács Lázár (mint sztárvendég), aki látványkonyhát csinált, meg ajánlotta a borokat az ételekhez. Rengeteg ember volt, te jó ég. Rengeteg kaja volt, megkóstoltam a nyárson sült vaddisznót áfonyaöntettel. Olyan finomat még nem ettem. Nap végére már nagyon fáradtak voltunk. De a hangulat nagyon jó volt.:) fél 9 fele mentünk vissza Bajára. Aztán Renátóval megindultunk a Bara fele. Jó volt, hogy nem kellett egyedül elsétáljak édeshez. 9re odaértem, ott voltak Milánék. Rendeltünk xxl pizzát 6unkra. De fini volt!:) Én gyrososat ettem.Aztán éjfél fele elmentek a srácok, mi pedig pihiztünk, de jó volt végre lezuhanyozva befeküdni az ágyba és nyújtózkodni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése