2012. június 19., kedd

Munka után jól esik a Sugó :)

Tegnap Hétfő volt. Alig bírtam felkelni 7kor. Pedig az nincs is korán! 8ra mentem dolgozni a menzára. Igazából a szokásos dolgok voltak, csak annyival könnyebb, hogy sulisok már nem jönnek kajálni. Így nincs annyi meló. 1 fele el kellett jönnöm, mert volt még egy két elintézni valóm. Aztán a 3 órási busszal bejöttem Bajára anyucival. Ő ment a apához a kórházba( aki ma haza is jött végre <3 ) én pedig megbeszéltem Édessel, hogy lemegyünk a Sugóra fürdeni kicsit. Jött Martin és Szabi is. A víz nagyon fent van, még nincs is homokos part, de már tele van strandoló emberekkel. Mi a nyugisabb felére telepedtünk le, jó volt. :)





Fürdés után fagyiztunk is, majd elsétáltunk Kicsimhez, de nem voltam sokáig mert az utolsó busszal muszáj volt hazajönnöm. :/ Ilyen ez a munkás élet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése