2012. június 30., szombat

Összefoglaló :)

Legutoljára Szerdán jelentkeztem. Csütörtökön ugye délelőtt munka, szokásos, aztán délután bementem Bajára. Átjöttem Édeshez, itt volt Szabi. Szokásos lazulós nap volt. Tegnap délelőtt munka, ami nagyon gyorsan eltelt. Nagyon péntek volt már...:)Mikor mentem hazafele Kicsim már hívott, hogy batyi jön be Bajára és be visz engem. Tök megörültem, mert ebben a nagy hőségben buszozni, nem semmi... Így is lett, lezuhanyoztam, ebédeltem, elkészültem, anyuval beszélgettem még egy kicsit és indultunk is. A tegnap úgy telt, hogy kettesben voltunk végig, és olyan jól esett.:)
A képeket amiket hoztam, azok ma készültek, sőt a fiúk(kicsim és Gergő) még most is x-boxoznak. :) Estére még nem tudjuk mi a program, de mennék valahova nagyon. 
Ehhez a képhez meg annyit főznék: Na így próbálj meg vigyázni az alakodra, mikor ilyen reggelit kapsz. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése