2012. június 2., szombat

Osztályos parti :)

A csütörtöki napomról is hozok majd egy posztot, aznap Ritával voltam Turitúrán.:) Majd lefényképezem a szerzeményeim...De addig is. A péntekről szeretnék nektek írni egy pár sort. 9re kellett a kultúr palotához, akkor jöttünk rá, hogy milyen kevesen jöttünk el az "osztálykirándulásra". Asszem 7 lány jött el és 1 fiú, a Renátó. :) Megnéztünk az osztfővel egy kiállítást, aztán lesétáltunk a vízi telepre. Józsi bácsi már várt minket.^^ Az eső esett, de volt ilyen fedett kiülős rész. Elkezdtünk előkészülni a krumpli paprikáshoz. Amíg ott volt ez osztályfőnök, addig eléggé feszült volt a hangulat...:D De 11 fele már elment. Addig Renátóval elmentünk hozzájuk...jó messze lakik onnan...Dóri tortáját hoztuk el, meg vettem pezsit meg energiaitalt. Addig a többiek elcsalták a Dórit, mi pedig a kapuban vártuk a tortával.:) Kész lett a krumpli paprikás is, ami nagyon finom volt, köszönhető Várnay tanárbának. Ettünk tortát is utána(spongabobos tortaaaa.). Aztán elővettük a piákat és iszogattunk. A hangulat elég jó lett.:D Kicsim is meglepett, lejött és nem is szólt, de jól esett, aranyos volt, igaz nem volt sokáig. Többiek voltak evezni is kicsit, rajzoltunk egymásra, becsiccsentettünk, és még egyéb ökörséget csináltunk, annyit nevettem.:) Aztán 6 fele elmentek sokan. A végére csak Dóri Barbi Renátó és Én maradtunk. Meg persze Józsibá és a fia Ádám. Ádám, bement a városba hozott még "innivalót" és még lejött két haverja is. Renátó is lehívta Csimpit és olyan jó hangulat kerekedett.:) Nagyon jól éreztem magamat fél 11re értem Édeshez...de még maradtam volna még azért...Bocsi, hogy ilyen furán fogalmaztam csak annyi minden történt. Remélem nektek is ilyen jól telik a hétvége!
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése