2012. július 21., szombat

Kicsim bulija

Drágaságaim! Ne haragudjatok, hogy nem jelentkeztem, de nem volt időm nagyon géphez ülni és blogolni, de nem is bánom, végre elkezdődött számomra is a nyár és csak megyek és megyek.:) Élvezem, remélem ti is! ;) Nah de lássuk csak, A szerda és a csütörtök említésre nem méltó, pihenős volt, kipihentem a munka fáradalmait, élveztem, hogy sokáig aludhatok! Ahh..Pénteken Takarítás volt meg sűrgés forgás, mert Édes bulit szervezett aznapra. Ismét sütöttem rengeteg palacsintát...-.- De most volt időm készülődni, szóval nem voltam ideges.:D 7 Fele megjöttek az első vendégek, majd szépen lassan 2 órán belül mindenki megérkezett. Rendeltünk malomból pizzát, meg benéztünk tescoba is a srácokkal páran, vettünk még "innivalót", hogy nehogy elhervadjunk. ;) Jó kis buli volt, de az előző szerintem sokkal jobb volt. 1 óra fele sokan elmentek, de ismét maradt egy kis brigád.:) Szepi, Tomi, Kata, Milán, Szabi. Így felmentünk a szobába, mert már hideg is volt. Tekkeneztünk meg én rejtvényt fejtettem...-.- Tök lekötött egyébként, sitty sutty elrepült az idő. Fél 4 fele mentek el a srácok.:)















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése