2012. augusztus 30., csütörtök

"Állásinterjú"-siker :)

Hoztam nektek egy kis outfitet, amelyben a piros szín dominál. Szeretem a piros fekete kombinációt. Állítólag jól áll nekem a piros, meg szeretem is. A szobámban is szinte minden piros. Ezt a felsőt még anno turkáltam 200 Ft-ért. Nincs neki semmi baja, tökéletes állapotban van. Nagyon szeretem mert visszafogott, de egyben csinos és nőies.(Csipke csipke csipke, szeretem a csipkét )
Fekete nadrágot, barna sarut húztam hozzá. A táska is barna volt, amelyre rátűztem egy piros rózsát. Ma nagyon meleg volt és gondolom kicsit hülyének is néztetek, hogy hosszúba nyomom...DE ma állásinterjúra mentem, így csinosan kellett öltözni. :) Nem árulhatok el több mindent a munkáról, de a lényeg, hogy sínen vagyok. ^^ Jupppiii



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése