2012. augusztus 20., hétfő

Egy fantörpikus Péntek este

Na itt vagyok végre. :) Pénteken negyed 7re besétáltam a városba. A Bácskánál találkoztam Erikkel, Bogival, Liával meg Hermivel. :) Célba vettük a Daniel's-t. A múltkori koktél miatt tértünk vissza. :) Alig vártam, hogy valami újat is megkóstoljak. Lia és Én eperízű citrom néven futó koktélt ittunk. Annyira nem volt látványos, de annál finomabb. :) Aztán egész este be nem állt a szánk. 8 fele zene is volt, jött két "Dj", akik nyomtak egy kis muzsikát. A hangfal pont mögöttünk volt szóval...:D Este fél 10-kor elbúcsúztunk. Aztán Hermivel elsétáltunk a buszmegállóba. Megvártam a buszát és én visszasétáltam Kicsimhez. Jó kis este volt, remélem azért még találkozunk suli előtt ugyan így. <3












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése