2012. augusztus 2., csütörtök

Főzés :)

Kedden sokáig aludtam végre pihenhettem, nem volt melegem, nem keltett fel senki.:) Kitakarítottam, elmosogattam, megvártam anyut, mert megbeszéltük, hogy aznap én főzök. Így is lett anyu meghozta az alapanyagokat és neki is láttunk. Ő volt a kis segédem. :) Tök jót főztem, mert szeretem csinálni, meg közbe anyuval hülyéskedtünk, meg sokat beszélgettünk. Adott sok tanácsot is hiszen még kezdő vagyok.:) DE magabiztos! Az első fogás zalai csirkeleves volt. Ez egy hihetetlen egyszerű leves, akit érdekel annak szívesen leírom. Nagyon finom és gyorsan kész van. ;)
 A második pedig rozmaringos pulykaragu volt párolt rizzsel. Ez ilyen tejszínes finomság. :) Ez is iszonyat egyszerű, szóval lányok ha érdekel titeket a recept szóljatok bátran. :) A leves estére teljesen elfogyott. A raguból pedig annyi maradt, hogy a Márk tudjon enni amikor jön hozzám. :) Szóval jót főztem ezek szerint. Iszonyat jó érzés!
Főzés után ettem pár falatot mert a sok kóstolástól már nem voltam éhes. Elkészültem és kimentem Bosziba Batyival meg Tibivel. Kijött még Zoli meg Pepe, meg kint volt a szokásos társaság. Anett kihozta Matkuszt, a kis vadászgörényt. Bántam is, hogy nem vittem a fényképezőt. :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése