2012. augusztus 9., csütörtök

Hercegszántó

Ma 7kor keltem, mert be kellett mennem kontrollra. a balesetin rengetegen voltak. A végén kerültem sorra, leszedték a kötést és kaptam egy újat rá. Pont lekéstem a buszt. A lábam pedig már nagyon kész volt, mert ugye nem tudok ráállni teljesen mert fáj ezért lábujjhegyen kell mennem és tök fáj már...:/ A buszon hála égnek volt hely leülni. Bementem anyuhoz az oviba biciklivel, hazahoztam az ebédet. Délután kicsit ledőltem szunyókálni. Este pedig kimentem a bosziba. Találkoztam Zolival meg Brigivel. Aztán elmentünk Pepéért és lementünk Szántóra.:) Ott voltunk egy órácskát másfelet, ettünk egy kis sült krumplit, majd olyan fél 10 fele visszajöttünk. a fejem elkezdett fájni, így hazajöttem. Jó volt ez a nap, jó volt végre találkozni Brigivel. <3




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése