2012. augusztus 16., csütörtök

Kínai

Kedden délután bebicikliztünk a városba. Spontán ötlet volt, hogy Kínait ennénk. De nagyon jó ötlet volt, mert már rég voltunk. A kínai kaját én nem tudom megunni. Én a szokásos szezámmagos csirkét kértem pirított tésztával. Nekem ez a kedvencem és mindig erre fáj a fogam mikor bemegyünk. :) Kicsim pedig próbálgatja a különféle szószokat. Most a gombás csirkét próbálta ki, ami nem nyerte el az ízlését, sőt nekem se, a gomba finom volt rajta de a fűszerek valahogy...nem tudom nem ízlett. Úgyhogy megmondta, hogy innentől kezdve ő is szezámmagosat fog kérni, mert azt nagyon szereti. :) Kaja után fagyiztunk egyet, majd hazajöttünk, onnan pedig Petihez mentünk. Kicsit lazultunk nála is. " A madár az ász.." :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése