2012. augusztus 27., hétfő

Klágya 2012

1. Nap: Na itt vagyok újra. :) Említettem, hogy hétvégén megyünk a tanyára. Az előkészületek nagyon fárasztóak voltak. Annyi mindent kellett venni, meg sok mindent kellett magunkkal vinnünk mivel a tanyán sok minden nincs. Pont ez a varázsa. :) Két kocsival mentünk le annyi cuccunk volt. Ráadásul kánikula is volt, szóval folyt rólunk a víz. Mikor megérkeztünk, kipakoltunk mindent és elkezdtünk iszogatni. A fiúk felállították a sátrat, vágtak fát. Szét röhögtem az agyam. :D Estefele pucoltunk krumplit, csináltam salátát, befűszereztük a húsokat.stb stb... Aztán olyan 7 fele tűzet gyújtottunk és elkezdtünk Szabival sütni. A végeredmény isteni lett. :) Hajnali 3ig kint voltunk, néztük a csillagokat, aztán mindenki ledőlt aludni. :)
 A favágónk, Szepi




 Szabi a szupermodell szexi tekintete :D



 Lepke :)

 Sátor készítés












 A vacsi :)





 2. Nap: Fél 10 fele felkelt mindenki. Hát én nem sokat aludtam...Melegem volt, horkoltak a többiek, koszos voltam..Kicsit pihiztünk még, majd összeszedtük magunkat és elmentünk fürdeni. 4 fele visszajöttünk, batyi meghozta az utánpótlást. Jó hideg innivalókat, nasit, fát...stb. A második nap már jobban tetszett, mert nem nekem kellett főznöm, így tudtam kicsit inni, meg lazulni. :) Hajnalban szinte mindenki kidőlt csak Én maradtam fent Katával. Összepakoltunk mindent, a fiúknak nem is kellett nagyon semmit se csinálni. Fél4kor fel kellett kelteni őket, mert az első busszal menniük kellett. Szerintem ez megfelelt egy nyárzáró bulinak. :)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése