2012. augusztus 12., vasárnap

Summer Jam parti

Tegnap kipihentem a pénteki nap fáradalmait. Macskáztam, segítettem anyunak főzni, majd az estére készültünk batyival, mert tárcsázás volt az este. :) Megpucoltam a krumplit hozzá és nekem ennyi volt a feladatom, majd nekiálltam készülődni. Közben megjött Kicsim is, akit már Szerda óta nem láttam. 5 fele megjött Zoli, majd Ádi később Ági, Vida, Anett, Fefe, Pepe. Pedig úgy számoltunk, hogy maximum 5-en leszünk. De örültünk a többieknek. :) Volt sült hal meg krumpli, megvacsiztunk, közben ment az alapozás, olyan 9 fele pedig kimentünk Bosziba. Aznap este diszkó volt. Summer Jam néven, amin Robi szórakoztatta a népet. :) Rengeteg ismerőssel találkoztam, Ritusnak szülinapja volt, meg ezer éve nem láttam és olyan jó volt velük bulizni kicsit. Táncoltunk sokat, ittunk is, megismerkedtünk pár német sráccal. Jó volt kicsit angolul társalogni és egész jól ment. :) Aztán kicsim befáradt szokás szerint olyan fél 2 fele így haza kellett jönni. Pedig én még buliztam volna, hajjaj. De tekintettel voltam rá mert ő aznap korán kelt. Szóval egy nagyon jó este volt, rég buliztam ilyen jót. Csak sajnos ennyi képet tudtam hozni. Nálam volt a gép, de egyszerűen annyira jól éreztem magam, hogy nem jutott eszembe fényképezni. Gondolom nektek is volt már ilyen. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése