2012. augusztus 31., péntek

Szóellenőrzés kikapcsolása by: Lakkfan

Már sok mindenkitől hallottam, hogy mennyire idegesíti a szóellenőrzés. Hát engem is kezd egyre jobban, így kikapcsoltam. Lakkfan blogján erről van egy bejegyzés is, hogy hogyan lehet kikapcsolni. Én is csatlakozom hozzá. Kapcsoljátok ki!!

"Mostanában egyre több olyan blogba botlottam, főleg frissekbe, amiken a hozzászólásnál szóellenőrzés van. Ezzel az a marha nagy gond, hogy iszonyatosan bosszantó. És a legrosszabb benne, hogy szegény szerző még csak nem is tud róla, hogy az olvasói min mennek keresztül (na jó, túldramatizáltam, de akkor is!) hiszen őt nem kérdőjelezi meg a saját oldala."
"Tehát, most főként a kezdő bloggereknek ajánlanám ezt a gyors postot, mivel mint olvasó tudom, mennyire zavaró tud lenni a kiolvashatatlan szóellenőrzés. Nem vagyok robot, és pont! Nagyon sok helyen szóltam már érte, de bevallom, utóbbi időben már ha ilyenbe ütközöm, nem is kommentelek. Igen, lusta szar vagyok kibogarászni a képen látható betűket, sorry."
"Szóval, a kikapcsolás menete:
Régi blogger felületen:
Bállítások fül –> Megjegyzések –> lentebb görget –> “Jelenjen meg szóellenőrzés megjegyzések írásakor?” Nem!"


"Új felületen:
Oldalt Beállítások –> Bejegyzések és megjegyzések –> “Szóellenőrzés megjelenítése” lekattint – > Nem!"


"Így a végén arra kérnélek titeket drága olvasók és blogger kollégák, hogy osszátok meg ezt a bejegyzést (blogotokon, facebookon), hogy minél többekhez elérjen, hiszen ahogy írtam az elején, erről a beállításról sokan nem is tudnak."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése