2012. szeptember 26., szerda

Csak úgy röpülnek a hétköznapok.

Sziasztok drágaságok! Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem annyira rohannak a napok. Egyszer még Hétfő van és nagyon elegem van olyankor:D...aztán meg már Péntek és jajj de jó hétvége. Na arról ne is beszéljünk, hogy milyen rövidnek tűnik egy hétvége. Rájöttem arra is, hogy nem szabad csak túlvészelni, átugrani egy napot, hanem élvezzétek ki, éljétek át. Sokszor mondtam, hogy ajh holnap meló...legyen már holnapután mert fúú de jó lesz akkor. De amióta pozitívabban állok hozzá a dolgokhoz, sokkal könnyebb. :) Ez a hét eddig nagyon laza, a suliban javában folynak a szintvizsgák, így a tanáraink sem jelennek meg az órán. Ma is bementünk fél 12-re hogy majd segítünk a szintvizsgán, erre a tnő haza küldött minket, mert hogy nem kell neki segítség. Hát na mind1. Voltam ma turkálóba is. Találtam magamnak egy két dolgot, hét elején ezt az egyszerű menta színű pólót turiztam 80 Ft-ért. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése