2012. szeptember 23., vasárnap

Kicsim bulija

Azt hiszem nem említettem hogy Csütörtökön lebetegedtem. Durván kiütött, torokfájás, nátha, hidegrázás. Nem örültem neki, mert a hétvégét szét akartam bulizni, ünneplés gyanánt. Pénteken egy kicsit jobban voltam így bementem Bajára Kicsimhez, segítettem az előkészületekben, mert ismét bulit tartott....ebben a nagy hidegben. Na mind1... Főztek pörköltet, voltunk kb egy olyan 20-an azt hiszem. De embertelen volt ez a hideg. :/ Én éjfélig bírtam, aztán felmentem és fent is ragadtam, mert belázasodtam. Így kaptam teát, meg két takarót és bealudtam. Arra keltem fel mikor 6 fiú lopakodik be a szobába. :D Hát ugye akik vidékiek azoknak az első busszal kellett menniük és az fél 5kor volt csak. Megbeszélték, hogy játszanak és nem alszanak buszig....Aha 1 óra múlva körbenéztem és a szoba minden pontjában találtam egy alvó fiút. :D  Nem volt rossz buli csak hideg volt nagyon. :/
Sajnos emiatt képeket se csináltam, mert nagyon fáztam és nem nagyon mozogtam el a tűz mellől.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése