2012. október 14., vasárnap

Búcsú 2012

Szombat este lejöttünk Dávodra. Este kimentünk a Bosziba, mert mikor Búcsú van mindig van egy "Búcsúi buli", rengeteg ismerőssel találkoztam, olyan jó volt , csak kapkodtam a fejem. :) Ritussal meg Szaszával táncoltunk is, énekeltünk. Olyan hajnali fél 2 fele Kicsim beadta az unalmast, így hazajöttünk. De elég is volt mert olyan sokan voltak...szinte már rám jött a tömeg undor. Ma 11-kor keltünk, el is felejtettem írni, hogy itt vannak Magdikáék, azaz a kis Lilla baba is. :) Úgy örültem nekik, mikor legutoljára voltak, akkor még csak mászott, de most már úgy megy. Olyan jókat lehet vele játszani, mosolyog folyamatosan, egyszerűen megzabálom. :) Na de ott tartottam hogy, 11kor keltünk, anyu már a konyhában sürgött forgott főzött, húslevest, kakas pörit, sütött pulykát, burgonyapürével, rizzsel, petrezselymes burgonyával és tartárral. Nyammii. Bezabáltam rendesen. :)




 Ebéd után Édesemmel kinéztünk a búcsúba, hát egyre gyengébb, évről évre...De azért körbenéztünk és találtunk egy két szép dolgot. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése