2012. október 18., csütörtök

Pajtis ♥

Csütörtökön úgy indultam a suliba, mintha Péntek lenne. Ugyanis nekünk Pénteken nincs suli, mert mennek a tanáraink valami kirándulásra. :) De nagyon lassan akart elmenni az az 5 óra...Suli után sétáltam a városban kicsit, mert a találkozóm 4kor volt csak. Így leültem a déri kertbe, hallgattam zenét, élveztem a szép napos időt.:) Aztán beültem a Centrálba, fél 4kor megjött Erik, majd négy után Hermi is. Jajj olyan jó volt őket látni, mindig jó. Olyan jót beszélgettünk! Aztán elmentünk a pepitába, ettünk egy pizzát, de kb. papírlap vastagságú volt a tésztája....Ezt úgy utálom...Na mind1 a vendéglátó szakma ártalma. Aztán elsétáltunk a kismalom buszmegállóig, mert Herminek ment a busza, engem pedig felvett Szabi és mentünk kicsimhez, itt aludtam nála, most ő suliban van én addig kitakarítom a szobáját...muhahaa





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése