2012. december 6., csütörtök

Köröm/felső

Olyan szintű karácsonyi lázban égek, hogy ez a körmeimen is meglátszik. Néztem a lakkokat, és a szemem valamiért a pirost kívánta...aztán kentem rá még kétféle csillámos lakkot és ez lett az eredmény. A képen már kicsit lekopott, mosogattam nah.. De szerintem egész karácsonyi lett. :) Szeretem.
Vélemény? Ti sűrűn lakkozzátok a körmeiteket? Alkalomhoz illően, ruhához, vagy csak szimplán hangulat kérdése? :)
 Ez pedig a felső, amit ígértem, ezt kaptam a Cosmos-ból. :) Le volt árazva egy ezres volt mindössze. :)

2 megjegyzés:

  1. áhh, néztem ezeket a felsőket én is, a virágosak is jól néznek ki, de olyan szinten gagyigáz ez a csillámbizbaz rajta, hogy képtelen lennék hordani... pedig a mintájuk annyira jó lenne.
    azért várom felvéve a képet róla, hátha meg tudsz győzni:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem se tetszik a csillám rajta, de anya azzal nyugtat, hogy majd lepotyog a mosások során. :D Majd teszek fel olyan képet is :)

      Törlés