2012. december 1., szombat

Pécsi kiruccanás

Tegnap Kicsim szüleivel elmentünk Pécsre. Ők kiraktak minket az árkádnál. Fú hát párszor azt sem tudtam honnan jöttünk és merre megyünk. :D Pedig voltam már nagyobb plázában is...Na meg az a sok ember...de nagyon tetszett a karácsonyi hangulat. :) Körbejártuk az üzleteket, aztán csatlakoztak a szülők is, kaptam tőlük egy szép felsőt. ^^ Nagyon tetszik, majd a köv. bejegyzésben láthatjátok. :) Vásároltunk egy két dolgot, majd elmentünk vacsizni, hm én a don pepébe akkora adagot kaptam, hogy a felét nem bírtam megenni...de nagyon finom volt a krumpli is meg a rántott sajt is. Úgy volt, hogy mozizunk egyet, de igazából egyik filmet se szerettük volna annyira megnézni. Így hazajöttünk. De majd Decemberbe a Hobbitra elmegyünk, muhaha várom nagyon :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése