2012. december 23., vasárnap

Vidámság

Sziasztok szépségeim! :) Az utóbbi időben elhanyagoltam a blogot, de inkább most élvezem a szünetet és azt, hogy a szerelmemmel és a barátaimmal lehetek. a gépemet be se kapcsoltam. Nem is bántam meg. :) Már csak azt bánom, hogy nem lesz fehér a karácsony. :( Pedig szeretnék kimenni és fotózni párat, mert idén még nem készült értelmes havas képem. Sötétbe mentem sötétbe értem haza...Na mind1. Egyébként minden oké, hétvégén lejöttünk Márkkal Dávodra, már régen volt, hogy ő jött le. Kimentünk a Bosziba a haverokkal, meg Batyival. Péntek és Szombat este is, nagyon jó volt. ^^ Miattam mindenki rákattant a szókeresőre. Azzal játszunk és annyit röhögünk. :) Ma délután ment el Kicsim, holnap Szenteste, halászlé, guba, ajándékozás, és sok mosoly. :)
Szeretnék nektek Békességben és Szeretetben gazdag Karácsonyi ünnepeket kívánni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése