2013. január 28., hétfő

Sunday°

Vasárnap ahhoz képest, hogy Édessel hajnali 2ig beszélgettünk az ágyba....korán keltem, 10kor! Anyu főzött finom húslevest, rizses húst, meg sütött egy kis nyuszit és egy kevés krumplit. :) Kicsim dél fele tántorgott ki a szobából, úgy bírom, olyan édes mikor kómás fejjel, hunyorogva néz, majd odajön megszeretgetni. :) Ebéd után pihi, majd a fél3-as busszal bementem vele Bajára, hogy ne kelljen olyan korán kelnem az ifiszálló miatt...Már délután éreztem, hogy fáj a torkom, estére az orrom is bedugult, volt hőemelkedésem is...szóval ifiszálló kihúzva! Alig tudtam aludni valamit..
Vacsira Kicsim Apukájától kaptunk kínait és nyamii olyan finom volt, az akkor nagyon jól esett. :)
Reggel 7kor keltem, elköszöntem Márktól és jöttem a buszomhoz, majd onnan a háziorvos felé vettem az irányt, megvizsgált, két napra kiírt, hát meglátjuk mire lesz elég ez a két nap mert tényleg nem vagyok jól. :/ Most megyek elvégzem az itthoni teendőket, majd lefekszem az ágyba, lehet szundizok egyet, rám fér! Jók legyetek, sok sok puszi! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése