2013. február 26., kedd

Hát ez van...

Előző hét Szerda óta beteg vagyok, lázas voltam, fájt a torkom, a nátha még mindig boldogít..Úgy volt, hogy Hétfőn már megyek suliba, de vissza mentem a dokihoz, anya se nagyon akart elengedni suliba. Pedig a hétvégén annyit pihentem, Kicsim is elkényeztetett, mindig kaptam teát, ágyba kaptam a reggelit, gyertyafényes meglepi is volt...:) Szóval teljes nyugodtság volt a hétvégén. De hát ez van most már sokkal jobban vagyok és jobbat is alszom. :) Csütörtökön vissza az iskola padba!
Egy rossz hír: Behalt a gépem ismét....pedig most lett újra rakva....annyira idegesít...Most batyi gépéről írok, de sajnos nem sűrűn tudok ideülni, szóval előre is bocsi, ha ritkánbban jelentkezem. :/ De igyekszem majd néha néha idefurakodni kicsit. 
Puszillak titeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése