2013. február 4., hétfő

Heléne D'Arcy Basalt újra :)

Igen, még egy régebbi bejegyzésben szó volt erről a parfümről. Egyszerűen imádom! Ez tényleg egy olyan illat, amit soha nem tudok megunni. Egyszer befújom magam vele és egész nap érezni lehet. :) Ma bementem a Rossmann-ba, gondoltam körbenézek hátha találok valami jó parfümöt, aztán megláttam a polcon és megvettem, úgyis kifogytam össz vissz 1600 forintomba került, szóval megérte. :)
Egyébként a hétvége nagyon jó volt. Pénteken suli után találkoztam Kicsimmel, elmentünk Gilihez kicsit, majd este átjöttek Szepiék. Szombaton takarítottam, tvztünk, pihiztünk, majd este Renátóval és Csimpivel elmentünk Sziklába biliárdozni meg csocsozni. Vasárnap hazajöttem kimentem este Bosziba Ritussal, Zolival meg Batyival. Ma pedig suli éttermébe voltam felszolgálni. Pörögnek a napok csak úgy pörögnek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése