2013. február 20., szerda

Munkahelyi gyakorlat

Ezen a héten a felszolgálásé a főszerep. Hétfőn voltam, amik 11-re kellett menni, ma úgy lett volna, hogy délelőtt 4 óra suli aztán rohanás az étterembe felszolgálni. DE ma tanítás nélküli munkanapot rendelt el a sulink. És persze, hogy nekem pont dolgozós napom van, így be kell menjek...., de csak 11-re. Mind1 nem bánom igazából, kialudtam magam, no meg úgy sem jönnek sokan ebédelni, max a türrösök. Szóval remélem laza nap lesz. :)
Anyuval elkezdtem előröl nézni a Spartacust. Én már rég a harmadik évadot nézem, szóval kicsit fura, hogy mindent tudok előre, de igyekszem nem elszólni magam mikor anyu nekiáll faggatózni, hogy " ugye nem fog meghalni?" stb.."anya ő a főszereplő, nyugi, csak nem fog az első évadban kipurcanni". :)
Legyen szép napotok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése