2013. február 19., kedd

Születésnapra ♥

Már korábban is akartam képet hozni a születésnapi ajándékokról, csak hát valamiért mindig elmaradt. A képeken lévő ajándékokon kívül még rengeteg mindent kaptam a barátoktól, családtagoktól, amely nem feltétlen tárgyi formában jelent meg. Igazából én mindennek nagyon tudok örülni. Kaptam felsőket, körömlakkot, fülbevalót, törölközőt, csokit egy gyönyörű szép táskát, amit batyitól kaptam, aztán ami nagyon meglepett az a bögre, amit Renátótól és Csimpitől kaptam.:) Nagyon humoros és tényleg mosolyt csal az arcomra, amikor iszok belőle. :) Zolitól egy nagy ajándékot kaptam. Elhozta nekem a régi monitorját és megkaptam szülinapomra, mert az enyém nagyon ramaty volt már, és ajj nagyon örültem neki, köszönöm még egyszer! :) Édesemtől egy szép felsőt, körömlakkot és a masnis fülbevalót kaptam és azt, hogy még mindig nagyon szeret! A facebook üzenetekről ne is beszéljünk, rengeteget kaptam és nagyon jól estek.
Köszönöm, hogy vagytok nekem! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése