2013. február 10., vasárnap

XX. születésnap :)

Hát elértem a második X-hez. Azt mondják, ahogy betöltjük a 20-at, onnantól kezdve nincs megállás. Elkezdődik a kemény élet, a felnőtté válás. Néha úgy visszamennék az időbe, amikor 18 voltam. Az volt a legjobb évem. :) sz.avató, szerenád, egy nagyon jó szülinapi buli, sikeres érettségi, bulik, szabad semmittevős, szerelmes nyár...és még sorolhatnám. Nem bánom, hogy 20 éves lettem, de tény, hogy ijesztő milyen gyorsan telik az idő.
Tegnap mivel nem jött össze, amit szerveztem, végül lejöttünk Dávodra Kicsimmel. Összehívtam a jó népet és kiültünk a Bosziba. Éjfél után pedig átmentünk a presszóba, ott rertro parti volt...Nagyon nem szeretem a retrot, de akkor nagyon nem érdekelt, jól éreztem magam. :) Találkoztam Andival, aki szintén febr. 10.-én született, így koccintottunk egyet. :) "Sziaaa Boldog szülinapot!  -Sziaa, neked is! :) " Hajnali fél 3kor jöttünk haza a szépséges hóesésben. :)




 Ez pedig a parti maszkunk. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése