2013. március 25., hétfő

It's cold

Sziasztok bloglakók! Nem tudom ti, hogy viselitek ezt a hideget, de én nagyon rosszul...Kár volt elővennem a tavaszi kabátot és a cipőt. Na de nem rinyálok itt, remélem ti lelkileg jobban viselitek. :)  Ma hajnali4kor keltem, mivel Ifiszállós munkahelyi gyakorlatom volt. 6kor kezdtünk, el tudjátok képzelni mennyi kedvem volt dolgozni ilyen korán. Csodák csodájára viszont el lettünk engedve kb. 10 óra fele. Nagyon meglepődtem, erre még nem volt példa, mert egyébként 2ig lennénk.  Nem kellett noszogatni a 10:40-es busszal hazajöttünk. :) Hazafele azt hittem lefagyok, pedig tök vastagon vagyok öltözve, a fejemet teljesen behúztam a sálba, a hó pedig úgy megmaradt a szövetkabáton, hogy úgy néztem ki mint valami hóember... De végre itthon vagyok a meleg kályha mellett, csináltam fini ebédet is, most pedig filmezést tervezek. Legyetek jók, sok sok puszi nektek! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése