2013. március 10., vasárnap

Nőnap-Pub-Névnap

Hát sziasztok! Nagyon jó kis hétvégét zártam. :) Pénteken suli után Brigivel benéztünk "egy butikba" 70%-os leárazás volt legalábbis bazi nagy plakáttal kijelezve. Bementünk, kiderült, hogy már csak pár felsőre vonatkozik ez...na mondom szuper. De hát akkor nézzük körbe...aha amikor megláttam, hogy 4500 Ft egy sima egyszerű felső, akkor azt mondtam, hogy köszönöm szépen viszont látásra(soha). :) Így ennek örömére elmentünk turiba. :) Gazdagabb is lettem egy csíkos felsővel. Elkísértem brigit a vonathoz, majd megindultam Kicsimhez a húgával Récsöllel. :) 
Mikor odaértem pizza várt és ez a gyönyörű rózsa.
Ugye úgy volt, hogy Pénteken a barátokkal ellátogatunk Pubba, de szinte utolsó nap mindenki lemondta...el is ment a kedvem az egésztől, de este Ricsi( Kicsim öccse) rávett, hogy menjek el vele. Így elkészültünk és fél 10-re bementünk a városba. Megismertem csomó új embert. :) Pubba viszont hering parti volt, mondjuk erre számítottam is. De a zenék nagyon jó voltak, szét tomboltuk az estét. :) Hajnali 4kor értünk haza....
Szombaton szülők nem voltak otthon, így takarítottunk, sütöttem nekik sült krumplit( mert az mindig jöhet...), rántott húst, meg csináltam tartárt meg egy kis zöldség salit. :) Récsölnek születésnapja volt, pont a névnapomon ezt eddig nem is vettem észre! :) Így tortát is ettünk, nyamm. Este kinéztem egy órára Katához, kaptam tőle milkacsokit! :) Nem voltam kint sokáig mert ránk szakadt az ég. :D Este Édessel filmet néztünk, meg beszélgettünk.
Ma mikor hazajöttem Bajáról ez a látvány fogadott. Csomó virág, meg csoki, meg egy parfüm, ami olyan mint egy rózsa. :) Köszönöm szépen a köszöntéseket, az ajándékokat! :)
 Jaajj ez pedig az ebédem. Anyuci főzte. Imádom! Anyuféle gombás rizs a legeslegjobb!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése