2013. április 11., csütörtök

Hétköznapi/ Új hajviselet

Hát sziasztok! :) Tegnap már annyira elegem volt a tanulásból...teljesen levitte a padlóra a hangulatomat. Már egyszerűen nem fért több információ a memóriámba. Így tanulás után szörföztem a youtube-on egy két csajos dolgot, bevallom 2 és fél órán keresztül teljesen lefoglalt. :D Először is találtam pár frizurát, ami nagyon megtetszett és nem is olyan nehéz megcsinálni.  Itt az egyik. :)
 Ezt a szépséges virágos fülbevalót pedig ma kaptam Kicsimtől, sajnos a telefonos kép nem adja vissza, hogy milyen szépen csillog.
 Kaptok két kajás képet is, az első ma készült, Kicsim elvitt a Gyros házba és hmmm megint olyan jót ettem. :) A második képen pedig a tegnap vacsim. (Barna kenyéren vaj és sajt, egy kis ubival, paprikával no és persze virsli)
Tegnap még nézelődtem a neten és találtam pár házi praktikát szépségápolás téren. Amit most ki fogok próbálni: Fogfehérítés ( szódabikarbóna+citromlé), Arcpakolás pattanások ellen ( Tej+élesztő). Remélem beválik. Ti hallottatok ezekről? Vélemény? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése