2013. április 1., hétfő

Húsvét Vasárnap

Tegnap végre kialudhattuk magunkat, fél 12-ig nyomtuk az ágyat. Mikor kimentünk, Anyu már lassan kész volt az ebéddel, Lilla elemében volt, Apu és Gábor pedig elmentek pecálni. Kicsim hazament a fél1es busszal, mert otthon várták ebéddel. Hmm rám pedig anya kacsa, pulyka és csirkesültje várt, csináltam majonézes krumplit, meg volt zöldség köret is, olyan jót ettem, a sütöikről pedig ne is beszéljünk..:) Délután Lillusnak megjött a Nyuszi, Magdika szétszórta az udvarban a csokikat, hogy játékosan megkeressék, időbe telt mire észrevett néhányat, de végül összegyüjtötte az összes meglepetést, jajj annyira édes volt. ^^ Késő délután találkoztam Ritával és Zolival, majd az utolsó busszal bejöttem Bajára Kicsimhez. Valamiért nagyon álmos voltam, így a hátsimogatásra úgy elaludtam mint a huzat. :) Jól telik a szünet, remélem nektek is!
Szeretnék Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánni nektek kedves blogolvasók!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése