2013. április 24., szerda

Thuesday

Sziasztok szépségek! :) Gondoltam írok pár sort, tanulnom kellene,de nincs rá energiám. Képzeljétek ma volt Modulzáró vizsgánk gyakorlatból (felszolgálás, főzés) és nem hiszem el még mindig de mind a 2re 5öst kaptam. Igaz a kellékek hiánya miatt párosával kellett lenni, én Renátóval voltam, aki nagyon ügyi volt szépen összedolgoztunk, ha ideges voltam ő megnyugtatott. Szóval jó volt! :) Pacsi! Tök későn értem ma haza emiatt és holnapra csomó tanulni való lenne de egyszerűen 6 óra után nekem az agyam elkezd ellenkezni..Ez van. :/ Na de holnap van Kicsim névnapja (Márk) , találkozunk is suli után, de sajnos csak rövid időre mert este rendezvényre kell mennünk dolgozni..
A képeken apu és anyu :)


 Tegnap ismét halászlevet ettem, batyi fogott halat, hazahozta, megfőzte bográcsba. Itt volt Pepe, Fefe, Anett, Anettal pezsgőztünk, a fiúk boroztak. Korán be is álmosodtam... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése