2013. május 22., szerda

Elfoglalt voltam

Sziasztok! Végre gép közelbe kerültem, nyugi van. :) A hétvége óta elég pörgősek voltak a napjaim. Szombaton Kicsim 21. születésnapját ünnepeltük, egy hatalmas bulival, vasárnap pihenés-> haza-> vihar, vissza bajára. Hétfőn fél8ra kellett menjek betanításra a Galéria Cukrászdába, Ivettel voltam, tök jó volt tetszett, de hát pünkösd volt....el tudjátok képzelni mennyien voltak...néha azt sem tudtam hol áll a fejem, szóval mély víz volt a javából, de visszagondolva örülök neki, sok mindent megtanultam. Este 10re értem Kicsimhez...nem kellett altatni. :D Kedden szintén bementem, de hála égnek az a nap már nem volt olyan kemény. A munkatársak irtó aranyosak egytől egyig. :) Türelmesek velem, biztatnak. Tegnap 2ig voltam, gyors elszaladtam rossmannba vettem egy-két fontos dolgot, elmentem Kicsimhez, majd jöttem haza, anyuék már nagyon vártak.:) Hmm végre újra otthon édes otthon. Ma a tanulásé a főszerep hiszen hátra van még a szóbeli meg a a gyakorlati vizsgám, holnap pedig ismét Galéria Andival és Zsófival. :)
Estefele pedig hozom a képeket a szülinapi buliról!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése