2013. május 1., szerda

Utolsó nap-rendezvény

Hát igen lényegében tegnap volt az utolsó nap az iskolában. Az osztályba más nem hiszem, hogy megtette, de reggel mikor felmentem a termünkbe, leültem és elgondolkoztam, hogy ez már tényleg az utolsó...szakközépbe is ebbe a suliba jártam, itt érettségiztem, az ember ennyi idő után megszokja. Mindig azt mondtam, hogy ha kiteszem innen a lábam többet nem jövök vissza stb... de azért mégis, rengeteg szép emléket őriz....
Tegnap a III. Bélába voltunk teríteni, majd 5 fele pedig állófogadás volt, én az italos pultnál voltam, mert a derekam még egy tálca üdítőt sem akart elbírni....Megpróbáltam óvatosan hajolgatni, emelni, de egész nap fájt...néha csak egy apró kis mozdulattól, és nem tudom miért fáj.! Olyan szépen elhúzódott a rendezvény, hogy az utolsó, azaz a 10:20as buszommal jöttem haza. Olyan jó volt, hogy apu kijött értem kocsival, már alig tudtam menni!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése