2013. június 28., péntek

Csak úgy röpülnek a hetek

Sziasztok hűséges olvasóim! Zajlik az élet, csak úgy röpülnek a hetek...Kicsim is elkezdett dolgozni és szinte alig vagyunk együtt. Nagyon rossz és nehéz. :/ De ez van egyenlőre nem tudunk mit tenni, örülünk, hogy van munkánk. Kedden dolgoztam, nagyon hűvös idő volt, délelőtt végig esett az eső. Aznap sok teát készítettem, mindenki valami forrót ivott volna. Szerdán hazaugrottam Dávodra, elmentem fodrászhoz és végre tetszik a hajam. :) Aztán visszamentem Bajára, átjött hozzánk Zoli meg Rita, koccintottunk Márk munkájára, ettünk egy pizzát...Csütörtökön finom meglepetés ebéddel vártam Kicsimet, nagyon örült neki. :)


 Ma pedig Katával sétáltunk a városba, beültünk a Centrálba kicsit, vettem magamnak egy sarut és egy nyári lenge ruhát, majd teszek fel róluk képet ha lesz időm rá. :) Most itthon vagyok Dávodon, de holnap ismét megyek dolgozni és Vasárnap is...ajh de valamiért nem érzem magam valami jól...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése