2013. június 9., vasárnap

Muffin sütés

Csütörtökön volt az első olyan munkanapom, amikor egyedül voltam. Féltem tőle kicsit, de nagyon élveztem. :) Az idő is szép volt, sütött a nap, volt egy kis futózápor, de nem rázta meg az embereket. A kávékat is gyakorolhattam, mivel szinte mindenfélét kértek. Melange, Latte Machiato, jegeskávé, cappuccino ..stb Nap vége fele inkább a sör fogyott, a csapolástól már úgy fájt a karom...de hát na ez ilyen szakma. :) Fél10 fele zártunk, hosszú nap volt, Csilla pedig elvitt kocsival Kicsimhez, nagyon örültem neki, mert amúgy jó nagy séta várt volna rám fájós lábbal....
Pénteken kitakarítottam Kicsim szobáját, a szülők elmentek így miénk volt az egész ház. :) Délután elmentem boltba venni egy két alapanyagot a muffinhoz, meglátogattam Katát, epret árult. :) Megvártuk Andit (munkatársam) és nekiláttunk a muffin sütéshez. Annyira isteni lett, puszi Andim! :) Megnéztük az éjjel nappal budapestet, de nem sokat láttam belőle, ment a csacsogás ezerrel. Sajnos Andinak korán el kellett mennie, Kata maradt még kicsit. Jó kis nap volt! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése