2013. augusztus 25., vasárnap

Pandúros hétvége

Sziasztok ismét hoztam pár képet nektek. A hosszú hétvégén sátorozni mentünk a Pandúrra. :) Szombatra kértem egy szabad napot így már Péntek este le tudtunk menni. Mire leértünk ránk sötétedett, így kénytelenek voltunk zseblámpával sátrat állítani. Vicces volt, de sikerült! Sütöttünk tárcsán husit, leterítettünk egy pokrócot és indult a parti....amin nekem sikerült bealudjak mert hát ilyen a munkás élet...:) A sátorba nagyon hideg volt. Szombaton megpróbálkoztunk a fürdéssel de nagyon hideg volt, meg kagylós a víz.  Meglátogattuk a büfét is, ettünk hambit, a kávé pedig életmentő volt a srácoknak. Este iszogattunk, tárcsán sütöttünk, batyiék is meglátogattak minket, lagzit hallgattunk mert kénytelenek voltunk. :D Vasárnap lejött pár ismerős, aznap sikerült intézni egy fuvart haza, és ajh olyan jó volt lefürödni! Hétfőn pedig délelőtt összepakoltunk és hazajöttünk, amit én már nagyon vártam. Végre puha ágy, fürdés, főtt kaja...hmm elég volt a nomádkodásból. :)
Sajnos nem sok kép készült mert nem volt ott a fényképezőm. :/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése