2012. július 24., kedd

Csajos 4s :)

Tegnap találkoztam a lányokkal, ismét együtt a régi 4s. :) Körpadnál találkoztunk, onnan elmentünk Centrálba, de ott nem sokáig voltunk, mert egy két ember ittas állapotban volt és nem volt valami szép a viselkedésük. Így eljöttünk, célba vettük a déri kertet. Örültem neki, mert ott nagyon szeretek fényképezni, olyan jók a fények, meg persze a háttér. Csináltam is a lányokról pár csodás képet.:) Olyan jóízűt beszélgettünk ismét, hogy csak na. Bárcsak többször tudnánk így találkozni...Lia és Bogi  9-ig voltak, így kettesben maradtunk Hermivel, mint mindig.:D Beültünk az Eötvös-be. Én ittam egy epres cappyt ő pedig forró csokit, igen nyáron forró csokit..:D mondjuk azért este hűvös volt. 10 fele kisétáltunk a kismalom buzsmegbe és elváltak útjaink. Nagyon jó kis este volt lányok! <3










Az utolsó busszal jött velem Kicsim is. Itt lesz nálunk pár napot. De olyan rossz idő van..:( Nem akarom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése