2012. február 9., csütörtök

Elő°születésnap

A buszunk reggel nem jött. Ami jött...azon pedig nem volt fűtés. Szóval kezdtem parázni, hogy mi lesz még ma ha már így kezdődik a napom. De pozitívan álltam a naphoz. 4 órám volt, az is laza. Utánna találkoztam Erik pajtival a Centrálba. Beszélgettünk, kaptam milkacsokit. Köszönöööm! Aztán megjött Hermi is. Tőle pedig egy saját készítésű gyűrűt kaptam, ami ceruzákból készült, nagyon tetszik és nagyon szép(utolsó kép). Ügyes vagy Hermi, köszönöm! :)  


 Ez úgymond ilyen elő születésnapozásnak indult. Alkohol nem fogyasztottam...igen már sokan kérdezték felháborodva, hogy de hát hol a pia? Szerintem nem fontos.:) Így is tök jól éreztem magam ezzel a két dilissel.:) Később átsétáltunk malomba. Nem terveztük előre, de megéheztünk így beugrottunk. Rendeltünk két pizzát: egy bolognaisat meg egy 4 sajtos pizzát, nyamm.:) 

  Aztán malomban ott volt Anett is. Ritkán összefutunk vele, mivel ott szokott dolgozni. Így ő is csatlakozott hozzánk. :) Nagyba beszélgetünk, épp befejeztük a pizza evést. Anett eltűnik, majd egyszercsak előjön ezzel a kehellyel és a cetlivel. Jajjj én annyira meglepődtem és úgy örültem. El is bőgtem magam majdnem.:) Jól esett nagyon komolyan! Köszi még 1x :)


5ig ott voltunk. Majd kisétáltunk buszmegba és elváltak útjaink. Köszönöm, hogy eljöttetek. Azt sajnálom a Liám nem tudott eljönni, de remélem vele is tudok a közel jövőben talizni. Hiányzik a buksija. Na majd.:) Buszon nem volt fűtés ismét. Teljesen átfagytam mire hazaértem.:/ Holnap már Péntek és kezdetét veszi az ünneplés.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése