2012. február 12., vasárnap

Sweet 19

Pénteken reggel az első felköszöntést anyutól és aputól kaptam.:) Ilyenkor mindig ledöbbennek, hogy milyen gyorsan telik az idő és, hogy nemrég még ovis voltam. Hát igen..A régi szép idők.:) Egyébként meg nem változott semmi...18-19. Ez csak egy szám. Annyi éves az ember amennyinek érzi magát. Az tény, hogy 18 évesnek nagyon jó volt lennei.:) Életem legizgalmasabb éve volt. 
 Reggel suliba, Petrus meglepett egy adag somlóival. Jajj úgy örültem neki, mert már több hete mondogattam neki, hogy mennyire ennék somlóit. És ő ilyen figyelmes volt és azt hozott nekem.:) Köszönöm! Be is nyomtam első órán. Nagyon fini volt. Aztán aznap írtunk élelmiszerből. Tök váratlanul ért...nem tanultam semmit..és mégis 4es-t írtam.:) Szuper! Angolból is írtunk az pedig (csillagos) 5ös lett. 5 órám volt. Petrussal elmentem Rossmannba meg a marcipánba, aztán mentem talizni Márkkal. A nap folyamán rengeteg sms-t kaptam, meg sok puszit és ölelést. 
 Elbuszoztunk Gáborral Gilihez. Édes közben vett nekem nyalókát meg energiaitalt.^^ Petinél beszélgettünk, xbox-oztak...Elvoltunk, 7ig voltunk náluk. Majd hazasétáltunk a jó hidegben. Náluk ettünk egy kis pizzát meg bácskai rizseshúst. Aztán felmentünk és pihiztünk, szeretgetés stb...Majd lehívtak minket a szülők. Majdnem az egész család lent volt (mivel ricsi nem volt otthon). Koccintottunk pálinkával az egészségemre. Kaptam ölelést meg puszit, meg téli fagyit és egy meggyes bonbon-t. Köszönöm szépen! :) 

Lennt maradtunk beszélgetni, ment a mesélés, röhögés, vicces sztorik, jó volt.:) Felmentünk, néztük az rtl-t, közben beszélgettünk, jól esett mind a kettőnknek a pihenés. éjfélig voltunk fent. Én gyorsan bealudtam...:/ De jó kis pihis nap volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése