2012. február 2., csütörtök

Cukorborsó

Szerda...Úgymond az a nap amikor már érzem a hétvége közeledését. A sulis napok fele. Találkozás Édesemmel. :) Kinek mi... Ma a sok hiányzás után szembesülnöm kellett, hogy mennyi mindenből fogunk dogát írni. Hála istennek megúsztam a marketinget és a vendéglátást is. De csak halasztással. Holnap felelnem kell vendéglátásból. Aztán a marketing betig jövő hét szerdára lett eltéve. Lesz angolból is szódoga. Holnap elvileg felelünk élelmiszer ismeretből is. Naszóval tessék és ez sztem még semmi..:D Aztán kiderült, hogy hétvégén rendezvényre se mehetünk. Pedig tök beleéltem már magam, hogy lesz egy kis pénzem, mert 500ftos órabérbe dolgoztam volna... Nah de mind1, ez már elszállt. 5 órám volt, aztán megvártam Kicsimet és bementünk Centrálba. Nah ott készültek ezek az elvetemült képek.:D Jó volt a hangulat. Úgy szeretem ezt a majmot. <3 Lassan már 3 éve...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése